Integracja Asari CRM z Grunt Guru
Czym jest integracja CRM
Integracja CRM to proces połączenia Twojego systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM) z naszym systemem. Dzięki temu Twoje oferty będą automatycznie synchronizowane. Oznacza to mniej ręcznej pracy, większą dokładność danych i łatwiejszy dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu.
Co zyskujesz dzięki integracji
• Automatyzacja procesów: Twoje oferty będą automatycznie aktualizowane, bez potrzeby ręcznego wprowadzania danych.
• Spójność informacji: Wszystkie dane będą na bieżąco synchronizowane między systemami, co pozwoli uniknąć błędów i utraty informacji.
• Większa efektywność pracy: Skoncentrujesz się na obsłudze klientów i sprzedaży, a nie na technicznych aspektach zarządzania danymi
Jak zintegrować Asari CRM z Grunt Guru
1. Zarejestruj się na moje.gruntguru.pl
• wejdź na stronę https://moje.gruntguru.pl/app
• Utwórz konto za pomocą adresu e-mail oraz nadaj hasło. Użyj tego samego adresu mailowego, który widnieje w Twoim programie Asari CRM.
• Zaznacz “Jestem klientem biznesowym lub agentem nieruchomości” i wybierz kategorię “Agent nieruchomości” oraz uzupełnij pozostałe pola.
2. Wejdź w “Mój profil” i kliknij “Integracja CRM”
Po kliknięciu “Integracja CRM” pojawią się dane, które będą potrzebne do jednorazowego wprowadzenia w programie Asari CRM.
Zapisz hasło do integracji, będzie potrzebne w późniejszym etapie.
3. Zaloguj się do programu Asari CRM
Możesz skorzystać z tego linku: https://asaricrm.com/
• Wejdź w “Mój profil” i kliknij “Ustawienia”.
• Przejdź do zakładki “Eksport na portale”, następnie wybierz “Dodaj własny FTP”.
• Kliknij “+ Dodaj” i uzupełnij wymagane pola.
4. Zdefiniuj nowy portal do eksportu ofert
Przejdź do zakładki “Zarządzanie eksportami”.
● Kliknij “Własny Portal”i wybierz z rozwijanej listy “Grunt Guru”.
Dodaj eksport na portal, używając e-maila do moje.gruntguru.pl i hasła do integracji, które wygenerowałeś na moje.gruntguru.pl.
Gotowe! Twoje ogłoszenia będą przesyłane automatycznie.
Zarządzanie ogłoszeniami w Grunt Guru
Gdzie zarządzać ogłoszeniami
Po zalogowaniu się na moje.gruntguru.pl wejdź “Mój profil” > “Zgłoszenia CRM”.
Znajdziesz tam cztery sekcje:
• Nowe zgłoszenia
• Aktywne ogłoszenia
• Sprzedane
• Odrzucone
Sekcja “Nowe zgłoszenia”
• Znajdziesz tu ogłoszenia wymagające podania numerów działek.
• Kliknij ogłoszenie, aby przejść do mapy.
• Na mapie zaznacz działki na sprzedaż. Jeśli się pomylisz, kliknij działkę ponownie, aby ją odznaczyć.
• Pamiętaj! Regularnie sprawdzaj tę sekcję. Bez wskazania numerów działek nie wygeneruje się analiza dla działki i ogłoszenie nie przejdzie do publikacji.
• Po zaznaczeniu działek możesz zdecydować, czy lokalizacja nieruchomości ma być widoczna w ogłoszeniu.
• Kliknij “Utwórz ogłoszenie”, aby ogłoszenie zostało opublikowane. Otrzymasz e- mail z potwierdzeniem i linkiem.
Uwaga!
Podawanie numerów działek w sekcji “Nowe zgłoszenia” jest konieczne, aby system wygenerował szczegółową analizę nieruchomości. Ta analiza wzbogaci Twoje ogłoszenie o dodatkowe informacje, co może zwiększyć jego skuteczność.
Sekcja “Aktywne ogłoszenia”
Tutaj znajdziesz wszystkie swoje aktualnie opublikowane oferty.
Sekcja “Sprzedane”
Zawiera informacje o nieruchomościach, które już sprzedałeś.
Sekcja “Odrzucone”
Zobaczysz tutaj oferty, które zostały usunięte lub są nieaktywne.
Masz pytania
Skontaktuj się z nami i już dziś rozpocznij współpracę z innowatorem w branży nieruchomości gruntowych.
Kinga Nuckowska-Lisowska
Koordynatorka programu
tel. +48 732 106 397
sourcer@gruntguru.pl